Shop Mobile More Submit  Join Login
bluh bluh bluh details are on my tumblr post [link]
Add a Comment:
 
:iconlibertyyshine:
Libertyyshine Featured By Owner Edited Jan 27, 2016  New Deviant
oH
Reply
:iconcrystalleatwins:
CrystalleaTwins Featured By Owner Jan 26, 2016  Hobbyist Digital Artist
me:if my (BIG) sister where to show you her boobs will you accept or not?

Karkat: uhh... maybe, maybe not.
Karkat: I'm not really sure.

Me: do you like shit?

Karkat: YEAH!

:lennyface: 
Reply
:icondollupchan:
dollupchan Featured By Owner Edited Jan 18, 2016  Student General Artist
Me: Would you have a gangbang with John, Dave, Gamzee, Sollux, Equius, and Tavros? 
Karkat: YES OF FUCKING COURSE. ARE YOU DUMB OR SOME SHIT? 

Dave Strider 

Me: Since you've known Gamzee for so long, is he BIG? :^))))
Karkat: What the hell do you think?? YES!!
Gamzee Emote Rework 
Reply
:iconcoop909pop:
coop909pop Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Artist
Me: Do You Love Dave Strider?
Karkat: No Shit Sherlock.

Me: Do You Think Dave Strider Is Hot?
Karkat: Yes. Yes. Yes. A Million Times Yes. Are You Dence To Realise This.

Sooooo Davekat Is Real XD
Reply
:iconiceandlion121:
IceandLion121 Featured By Owner Dec 14, 2015  Student Artist
Me: Could you survive if you never swore in your life?
Karkat: WHAT DO YOU THINK? OF COURSE I'M GONNA SAY YES
Reply
:iconiceandlion121:
IceandLion121 Featured By Owner Dec 14, 2015  Student Artist
me: Do you like singing your 'jingle bells' song?
Karkat: FOR FUCKS SAKE NO.


... I thought you did.... it's your version. 
Reply
:iconiceandlion121:
IceandLion121 Featured By Owner Dec 14, 2015  Student Artist
Me: are you awesome?
Karkat: WHAT THE HELL DO YOU THINK? YES. 


Geez, XD I knew that. 
Reply
:iconzeroleijonkitten:
ZeroLeijonKitten Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Have you heard of swag?

"YEAH!"
Reply
:iconzeroleijonkitten:
ZeroLeijonKitten Featured By Owner Nov 10, 2015  Hobbyist Digital Artist
Do you like me?

"I dunno probably"

oh my...
Reply
:icongraytoneskies:
GrayToneSkies Featured By Owner Nov 5, 2015
"Are you gay?"
"Wasn't it obvious? Dumbass."
Then again, maybe it should have been...
Reply
:iconleagueofcool101:
Leagueofcool101 Featured By Owner Edited Nov 1, 2015  Hobbyist General Artist
Me: Do you like Dicks?
Karkat:YEAH OF COURSE DONT BE SUCH A FUCKING IDIOT
I appreciate your honesty Karks XD
Reply
:icontickisally:
TickiSally Featured By Owner Oct 24, 2015  Student Artist
me: are you edible

karkat:of course dumbass
Reply
:icondarikani:
DariKani Featured By Owner Oct 16, 2015
Me:" Did you ever filled a bucket? "
Karkat: " YES "
Hoo hoo hoo
Reply
:iconnightcorewafflez:
nightcorewafflez Featured By Owner Sep 21, 2015  Hobbyist Filmographer
karkat! go hug the john human!

for fucks sake no!



well then...
Reply
:iconawsomness123:
awsomness123 Featured By Owner Aug 25, 2015  Hobbyist General Artist
"BUCKETS"
"IGNORANT DOUCHE"
Reply
:iconawsomness123:
awsomness123 Featured By Owner Aug 24, 2015  Hobbyist General Artist
"Are you a pervert?"
"YEAH OF COURSE SHITSPONGE"
XD
Reply
:iconawsomness123:
awsomness123 Featured By Owner Aug 24, 2015  Hobbyist General Artist
"On a scale of HELL NO to FUCK YES where do you rate Dave Strider?"
"WHY THE HELL WOULD I KNOW THAT"
idk you kinda dated him
Reply
:iconawsomness123:
awsomness123 Featured By Owner Aug 24, 2015  Hobbyist General Artist
"Do you like to ride unicorns?"
"OF COURSE"
Reply
:iconfemfoxythepirate:
femfoxythepirate Featured By Owner Aug 9, 2015  Student Artisan Crafter
Me:do you like gamzee? as a flush crush
karkat:YEAH OF COURSE SHITSPONGE
Me: NEPTA GET TO THE SHPING WALL!
Reply
:iconcrossmyfragileheart:
CrossMyFragileHeart Featured By Owner Aug 5, 2015  Student
Me: Would you fuck a cabbage?
Karkat: Wasn't it obvious? Of course, dumbass.
Me: Holy shit ;o-o
Reply
:iconinvaderbroflovski:
InvaderBroflovski Featured By Owner Edited Aug 2, 2015  Hobbyist General Artist
me: do you like
me: eggs
karkat: YES YES YES
karkat: YES
karkat: ARE YOU TOO FUCKING DENSE TO REALIZE THIS

me: your opinion on smut nukes
karkat: WHAT KIND OF QUESTION IS THAT
Reply
:iconsparkleroseandpinkie:
SparkleRoseAndPinkie Featured By Owner Jul 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
i asked would you fuck sollux
KARKAT: OF COURSE I'M GONNA SAY YES
Reply
:iconlychew:
LyChew Featured By Owner Jul 26, 2015  Hobbyist General Artist
Me: Hi!
Karkat: Maybe , i'm not really sure
 

WTF 
Reply
:iconfemfoxythepirate:
femfoxythepirate Featured By Owner Jul 22, 2015  Student Artisan Crafter
Me: am i demon? 
Karkat: NO SHIT SERLOCK



I'M A DEMON
Reply
:iconaskitadei:
AskItaDei Featured By Owner Jul 21, 2015  Hobbyist Artist
Me: Do you like buckets?
Karkat: Of course. 
XDD
Reply
:iconfemfoxythepirate:
femfoxythepirate Featured By Owner Jul 22, 2015  Student Artisan Crafter
i did that and i got no
Reply
:iconchrys66589:
Chrys66589 Featured By Owner Jun 27, 2015
Sol is being a total douchemuffin. What do you do?
Reply
:iconcaticoti:
Caticoti Featured By Owner May 11, 2015  Student Artist
What do you think you whould do if you found a human with (by some freak of nature ) higher blood than you ?
Reply
:iconepicwolf339:
epicwolf339 Featured By Owner May 2, 2015
(ME)sollux: hey kk ii just wanted to know iif you wanted to go on a date or 2omethiing iidk...

Karkat: YEAH OF CORSE SHIT SPONGE
Reply
:iconepicwolf339:
epicwolf339 Featured By Owner May 2, 2015
Me: do you love john?
Karkat: eh maybe maybe no im not really ssure
Reply
:iconelyanaxlevilove:
elyanaxlevilove Featured By Owner Apr 26, 2015  Student Digital Artist
Me:I WUV U
Karkat: YES,YES,YES, are you fucking dense to realize it?!?!?!
Reply
:iconherotime98:
herotime98 Featured By Owner Apr 20, 2015
Me: Can I fill buckets with you?

KK: OF COURSE I"M GONNA SAY YES.


Me: Cool....
Reply
:iconelyanaxlevilove:
elyanaxlevilove Featured By Owner Apr 18, 2015  Student Digital Artist
how do u login? it wont let meh!
Reply
:iconelyanaxlevilove:
elyanaxlevilove Featured By Owner Apr 18, 2015  Student Digital Artist
Do you think Dave is a douche?



Fir fucks sake no!
Reply
:iconskyehighpsychic:
SkyeHighPsychic Featured By Owner Apr 17, 2015  Hobbyist General Artist
Me: Are you flushed for Nepeta?
Karkat:NO SHIT SHERLOCK.

EEEEEE! 

Me:Do you think Dave is a douche?
Karkat:YES.

Still laughing. Stiiiiiiiill laughing.
Reply
:iconskyehighpsychic:
SkyeHighPsychic Featured By Owner Apr 17, 2015  Hobbyist General Artist
Damn it Emoji.
 


The second question is supposed to start with 'do'.
Reply
:iconkikiyocoaco:
Kikiyocoaco Featured By Owner Apr 11, 2015
Me: Do you have a matesprite?
Karkat: Uhhh, maybe, maybe not im not quite sure.
Me: Can't you make up your mind?
Karkat:Yes, of course! are you stupid or some shit? wait let me answer myself there, OF COURSE YOU ARE.
Me: Fuckass.
Karkat: Ignorant Douche
Me: Buckets?
Karkat: YEAH

Okay den.
Reply
:iconkikiyocoaco:
Kikiyocoaco Featured By Owner Apr 11, 2015
Me: Buckets.
Karkat: What the hell do you think? YES!
Reply
:iconthe-autumn-author:
The-Autumn-Author Featured By Owner Apr 10, 2015  Hobbyist Writer
xD
Me: You're a peen. Yes or no?
Karkat: YEAH

DYING
Reply
:iconkawaii-sama-chan:
Kawaii-sama-chan Featured By Owner Apr 5, 2015
Me: Hello.
Karkat: FOR FUCKS SAKE NO.
Me: What do you think I am, a demon?
Karkat: WHAT DID YOU THINK I WAS GOING TO SAY, OF COURSE I'M GONNA SAY YES.
Me: So, am I scary?
Karkat: YES YES YES, A MILLION TIMES YES, ARE YOU TO FUCKING DENSE TO REALIZE?
Me: So, are you afraid?
Karkat: WELL HOW THE FUCK AM I SUPPOSED TO ANSWER THAT?



I'M A DEMON
Reply
:iconkawaii-sama-chan:
Kawaii-sama-chan Featured By Owner Apr 5, 2015
Me: Hi.
Karkat: FOR FUCKS SAKE NO
Me: You're very rude.
Karkat: UHH MAYBE, MAYBE NOT, I'M NOT REALLY SURE.

Me: ......Okay...
Reply
:icondemh0mestuck:
DemH0mestuck Featured By Owner Mar 28, 2015  Student Artist
DemH0mestuck : Do you have cuteness?
Karkat: YEAH OF COURSE SHITSPONGE.
DemH0mestuck : o^o
Reply
:iconhomestuckfaygoz:
homestuckfaygoz Featured By Owner Mar 17, 2015  Student Artist
Me: Hug me
KARKAT: UHHH MAYBE
KARKAT: MAYBE NOT
KARKAT: I'M NOT REALLY SURE
Me: ..omg..yes...
Reply
:iconkuronamagius:
KuronaMagius Featured By Owner Mar 9, 2015  Hobbyist General Artist
Me: Does she have the booty?
Karkat: umm...maybe, maybe not. I'm not really sure 

XD I love how sincere his answer is 
Reply
:iconstarbrightangel:
StarbrightAngel Featured By Owner Feb 25, 2015
Me: Hello
Karkat: ffs NO!
Me: ...?
Reply
:iconkmh741:
KMH741 Featured By Owner Feb 17, 2015  Hobbyist General Artist
Me: do you love you brother Kankri
KK: no shit Sherlock
Reply
:iconxxhussie-chanxx:
xXHussie-ChanXx Featured By Owner Feb 16, 2015  Student Digital Artist
Me: Can I have a hug?

Karkat: Yes Yes Yes, a million times

Me: *dies*
Reply
:iconepicwolf339:
epicwolf339 Featured By Owner Feb 15, 2015
me: i love u

Karkat: yeah of corse shitsponge 

me: *glowing *
Reply
:iconepicwolf339:
epicwolf339 Featured By Owner Feb 15, 2015
what is your name?

karkat: who the fuck even knows much less cares?

damn
Reply
:iconepicwolf339:
epicwolf339 Featured By Owner Feb 15, 2015
can i poke your horns

karkat: IGNORIANT DOUCHE 

):
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 12, 2012
Image Size
449 KB
Resolution
550×600
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,345 (8 today)
Favourites
294 (who?)
Comments
219
Downloads
36
×